Zoekmachine optimalisatie: hoe pak je het aan?

Geschreven door Maike Verstraete op woensdag 8 februari 2017

Het is een must voor ieder bedrijf dat online aanwezig is: je SEO strak op de rails hebben staan. Niet enkel om goed gevonden te worden, maar ook voor een professionele uitstraling. Zoekmachine optimalisatie is geen eenmalige activiteit. Eens er aanpassingen worden gedaan om de vindbaarheid in de zoekmachines te vergroten, is het een kwestie van monitoren en heel gericht bijsturen. Hoe meet je waar je momenteel staat, wat je wilt bereiken en hoe geraak je daar?

lees verder Reageer als eerste

Online Marketing Trends 2017

Geschreven door Maike Verstraete op woensdag 25 januari 2017

Inmiddels is het nieuwe jaar volop gestart, iedereen is bezig met het verwezenlijken van de goede voornemens. In de afgelopen twee maanden zijn er vele trends en voorspellingen voor 2017 gedaan op online marketing gebied. Tijd om de trends die zijn voorspeld voor 2017 nog even kort onder de loep te nemen.

lees verder Reageer als eerste

NMBS Europe

NMBS Europe is een onderdeel van de NMBS dat instaat voor de verkoop van internationale treintickets naar alle uithoeken van Europa (en verder). Het bedrijf staat los van de nationale spoorwegen, maar wordt wel geassocieerd met het imago van NMBS. Door het inschakelen van sociale media wil NMBS Europe meer naamsbekendheid creëren en haar (crisis)communicatie optimaliseren. Ze riepen hiervoor de ondersteuning en het strategisch advies van Talking Heads in.

Bekijk deze referentie

Social Media: It’s Not Rocket Science.

Talking Heads has a no-nonsense approach when it comes to social media. Let’s explore the mechanics behind a social business, and devise a pragmatic and measurable social media strategy for your business.

Bekijk de presentatie

zelf actief worden op slideshare

zelf actief worden op Twitter

bekijk alle tweets op twitter