Lunchbox Sessie - Influencer marketing 14/11/2017 Schrijf je in!

Social Media

Hoe Social Media slim inzetten, zodat het voor je merk of bedrijf gaat werken?

Digital Marketing

Samen al de gewenste resultaten halen uit jouw online aanwezigheid en positie?

Workshops

Jouw digitale kennis opkrikken of opfrissen? Wij delen onze knowhow met je.

Hoe pakken wij trajecten aan?

Voor vrijwel alle trajecten gebruiken we een aanpak die de volgende stappen omvat:

  • Listen
  • Think
  • Do
  • Monitoring
  • Reporting & Follow up

Blog Talking Heads: Writing Heads

  • Wanneer een Facebookgroep, een echte community wordt

    Wat merken en organisaties nog kunnen leren van een Facebookgroep Voor merken en organisaties wordt het met de dag moeilijker om aandacht te krijgen van hun fans en volgers. Simpelweg omdat de berichten die talloze organisaties en merken posten niet meer geraken tot hun doelpubliek. De overload aan content op Facebook en de edgerank zijn

    Lees meer

  • Vrijdag de dertiende: een dag des onheils, maar niet voor marketeers

    Vrijdag de dertiende, voor heel wat ongelukkigen onder ons; de ongeluksdag der ongeluksdagen! Zwarte katten worden als de pest gemeden en rond ladders wordt er met een grote boog gelopen. Echter, voor heel wat creatieve marketeers is vrijdag de dertiende een ware hoogdag. Waarom? Op die dag proberen marketeer op een creatieve en commerciële manier

    Lees meer

  • Geen social business zonder tools: Talking Heads en haar instrumenten

    Online tools zijn in het leven geroepen door mensen, om het leven voor mensen gemakkelijker te maken. Dus waarom zou je er dan geen gebruik van maken? Talking Heads maakt gebruik van allerlei tools om het haar klanten, en uiteraard ook haar zelf, zo eenvoudig mogelijk te maken.

    Lees meer

Case

  • Telenet – ‘De Snelste Quiz Rer Wereld’

    In zijn zoektocht naar nieuwe interactieve vormen van reclame, creëerde SBS enkele second-screen applicaties als extensies van hun programma’s. Telenet stapte mee in dit verhaal door de aankoop van de applicatie rond het programma ‘De Slimste Mens ter Wereld’ en doopte de applicatie ‘De Snelste Quiz Ter Wereld’, naar analogie met het product Fibernet.

    Lees meer