Techorama

Techorama, het grootste tech-evenement van België, vond plaats op 22, 23 24 mei 2017 in Kinepolis Antwerpen. Het event dat al voor de vierde keer werd georganiseerd, richt zich voornamelijk op developers, IT-professionals, Microsoft System Engineers, data- en SharePoint professionals.

Lees meer

Pure Pharma

Pure Pharma is de specialist in exclusieve apotheekinrichtingen. Zo verzorgt Pure Pharma het complete traject van A tot Z en houdt hierbij rekening met de wensen en behoeften van de eindklant. Pure Pharma profileert zichzelf als specialist in het vak. Een belofte die het offline al waarmaakt, online nog niet helemaal.

Lees meer

PAC interiors

Logo PAC interiors

PAC interiors is gespecialiseerd in exclusieve inrichtingen van kapsalons, schoonheidssalons en winkels. Het bedrijf is een full service partner en verzorgt het complete traject van A tot Z. Pac interiors besloot zich enkele maanden geleden meer toe te spitsen op haar online aanwezigheid.

Lees meer

Ibis hotel

ibis

Ibis, onderdeel van de hotelketen Accor, kan bogen op een sterk imago als het gaat om prijs/kwaliteit. Met de hulp van Talking Heads wou het merk het persoonlijke aspect van elk hotel meer uitspelen. Daarvoor bedachten de hotelgroep een leuke brand awareness campagne.

Lees meer

Godiva

godiva

De lancering van een nieuwe pralinecollectie van Godiva, was het ideale moment voor een PR event rond het nieuwe product. Talking Heads greep dit event aan om een extra online buzz te creëren. We selecteerden vijf bloggers en nodigden hen uit voor een workshop rond chocolade.

Lees meer

Campari

campari

Aanleiding Campari geeft al meer dan 150 jaar een extra twist aan het aperitief. Is het nu omwille van de mature bittere smaak, de sterke storyline en Italiaanse roots van het merk of gewoon puur omdat het drankje sterk verankerd ligt in de aperitief-cultuur… Campari-fans en -lovers over heel de wereld herenigen zich.

Lees meer

Telenet – ‘De Snelste Quiz Rer Wereld’

In zijn zoektocht naar nieuwe interactieve vormen van reclame, creëerde SBS enkele second-screen applicaties als extensies van hun programma’s. Telenet stapte mee in dit verhaal door de aankoop van de applicatie rond het programma ‘De Slimste Mens ter Wereld’ en doopte de applicatie ‘De Snelste Quiz Ter Wereld’, naar analogie met het product Fibernet.

Lees meer

NMBS Europe

nmbs-europe

NMBS Europe is een onderdeel van de NMBS dat instaat voor de verkoop van internationale treintickets naar alle uithoeken van Europa (en verder). Het bedrijf staat los van de nationale spoorwegen, maar wordt wel geassocieerd met het imago van NMBS.

Lees meer

AP Hogeschool

AP Hogeschool

In het najaar van 2012 kondigden Artesis en Plantijn aan dat ze voortaan de handen in elkaar zouden slaan onder de naam ‘AP Hogeschool’ (Artesis Plantijn Hogeschool). Talking Heads ging aan de slag als partner om deze herpositionering en de communicatie over de fusie te ondersteunen via sociale media.

Lees meer